liiiinaeriksson

Alla inlägg under oktober 2011

Av Lina - 31 oktober 2011 17:47

Ny header på G! Ska bara se till att den blir klart ;)



Jag saknar ljudet av Din röst! <3

Av Lina - 24 oktober 2011 21:45

Jag kan inte fatta att man kan sakna någon så mycket! Har inte gått lång tid men jag saknar Dig så att mitt hjärta går sönder! Tror inte att jag klarar så mycket mer snart... Tänk om den här veckan kunde gå på två sekunder så att jag kunde få mer tid till att drömma om Dig! Så att jag kan få en chans att kanske träffa Dig? Fy vad ont det gör!

Av Lina - 23 oktober 2011 22:08

Varför ska allt gå så fel? Att du inte skulle spela just idag var kanske för att det har varit lite av min otursdag idag :/

Av Lina - 22 oktober 2011 18:45

Känner mig sjukt stressad nu! Känns som om jag måste lära mig alla regler i regelboken till imorgon! Känns som om alla vill att jag ska vara hd imorgon på u-13´s match! Vet inte vad jag ska göra! Någon idé till mig? Ska jag fråga om jag får gå hd eller ska jag knipa käft och låssas som om jag aldrig vetat om att dom vill att jag ska vara hd? HÄJLP MIG!  

Av Lina - 22 oktober 2011 18:45

Känner mig sjukt stressad nu! Känns som om jag måste lära mig alla regler i regelboken till imorgon! Känns som om alla vill att jag ska vara hd imorgon på u-13´s match! Vet inte vad jag ska göra! Någon idé till mig? Ska jag fråga om jag får gå hd eller ska jag knipa käft och låssas som om jag aldrig vetat om att dom vill att jag ska vara hd? HÄJLP MIG!  

...

Av Lina - 20 oktober 2011 22:48

Deppar över att man är singel... Inget roligt liv asså! Träningen har gått och blivit min kille, vi umgås varje dag! Men jag vill inte ha träningen, jag vill ha Dig! Men det är svårt eftersom att jag inte vet hur jag ska få Dig... Varför ska det vara så svårt här i livet?! Trodde att allt skulle vara som i en dröm men nej då, här måste man slita hårt för resultat!   Bilden är från Rhodos

Av Lina - 7 oktober 2011 23:52

Hej alla! Är hemma hos Jennifer efter en störtskön kväll i Filipstad! :) Taggar tävling i morgon! :D


Seeeeeeeeeee yoooou! :*

Presentation


Tjejen bland hockeykillarna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har svårt att välja - ska jag sattsa på ishockeyn och göra allt för att ta mig till vm eller ska jag satsa på hästarna och bli vetrinär eller hästskötare? :)
 Ishockeyn!
 Vetrinär!
 Hästskötare!
 Annat....

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards