liiiinaeriksson

Alla inlägg under juli 2011

Av Lina - 31 juli 2011 20:52

Hejsan! Imorgon ska jag iväg på ridläger! Kommer nog inte att skriva något för äns på... Fredag kväll eller lördag! Hela lördagen ska jag ta det lugnt och ladda om för på söndag åker jag på hockeyläger i Örebro! Då kanske det kommer något inlägg på någon mening på kvällen och det pågår till fredagen veckan efter. Nu ska jag se till att packa klart allt!


Glömde skriva att jag, Linnéa och Ammis red ut idag! Vi red runt sjön och kom på en sak... Men det är nog inte läge att skriva det nu..! Vi red i två och en halv timme ungefär ;D

  Jag och Cello :)

Av Lina - 30 juli 2011 22:36

Hallå! Bara en besökare om dagen i tre dagar nu?! Hur f*n ska det här gå?! ;o


Imorgon ska jag rida ut med Linnéa och Ammis :) Blir nog runt sjön igen och galoppera på ängen :D Ska nog ta med fika den här gången så att vi kan stanna på någon mysigt ställe och inte bara stanna och äta hallon! ;) Men får nog ta ett par vanliga strumpor den här gången, förra gången blev det väldigt varmt! Men tycker mest synd om Linnéa som måste rida i vinterskor bara för att hennes sommarskor är trasiga! (;


Längtar ihjäl mig efter mina boys i laget! <3   Blev en bild på älskade storebror! <3

Av Lina - 29 juli 2011 23:39

  Glömde bilden i förra inlägget, men här är den! :D Tycker att mina shorts är snygga, många killar så har sånna men ända fattas det en sak på mina... ;)

Av Lina - 29 juli 2011 23:20

Tja! Idag har jag ridit Cello :) Vi hoppade med Linnéa och Rossan ;) Jag och Cello hoppade 60-65 och Linnéa och Rossan hoppade runt 85 ;) Vi skulle ha tagit bilder, men Linnéa glömde att ta med sin mobil ner och jag tänkte inte äns på min ;s Så det blev inga bilder! När jag cyklade hem höll jag på att köra in i ett rådjur! Det hoppade upp på vägen bara några meter framför mig och brydde sig inte om mig! Jag bromsade och den fortsatte över vägen. När jag kommit en bit till så läg det först en överkörd EKORRE (!) och efter den låg en överkörd FÅGEL! Det var jätte äckligt! Aja, på söndag ska jag rida ut med Linnéa och Ammis och på måndag är det ridläger! Kommer hem på fredag och på söndag är det hockeyläger! :D Bara lördagen imellan att ladda om på, men jag har klarat mig på bara några timmar förut så det är CHILL! Vi har även varit i Karlskoga och hämtat mina knäskydd som har kommit :) Köpte oxå : Nya hörlurar till mobilen, strumpor att träna i, sportbh och shorts att träna i! Kommer en bild så att ni får se! Knäskydden var väldigt ''klumpiga'' men det finns en sak som han som visade mig allt sa att jag kunde ta bort bara för att jag såg klumpig ut när det satt fast ;$ Längtar tills jag får inviga dem! :D


Kram på er alla! Är på bra humör just nu! :D

Av Lina - 28 juli 2011 22:05

Hejsan! Idag har jag inte gjort så mycket, har varit i Sången och badat och sen sprang jag och Pontus 5:an i Hurtigtorpet! Men jag fick gå den sista kilometern bara för att min hälsena började krongla! ;s Imorgon ska jag rida Cello. Ska rida med Linnéa och vi har bestämt HOPPNING! :D Så jag ska cykla ut dit, rida, och kanske cykla hem och sen ska vi till Karlskoga och hämta mina knäskydd som egentligen skulle komma nästa fredag ;) Ska väll handla lite saker oxå, men annars är det lugnt :) Eftersom att jag behöver nya byxor som faktiskt har SKYDD så ska vi fråga om det finns några efter Jonte (; Det var dagens inlägg det ;)   Jag och Lady förra sommaen :)

Av Lina - 27 juli 2011 21:21

Tjenare! Sitter här och funderar på om man ska söka sig till Linköpinghockeygymnasium? :D Kanske finns någon liten chans att man kan komma in med killarna men den är nog vääääldigt liten :'( Och så har vi snackat lite med Liodden och så om jubeleumsveckan och det verkar som om vi ska spela någon match mot något lag då..? Och så klart, när det är två rikseriedamlag som ska spela mot varandra HÄR I HÄLLEFORS så ska vi åka till RHODOS! Varför just den dagen?! :'O Men om de spelar på förmiddagen så kanske jag kan kolla typ... En period kanske..? Men ska bli helt underbart att åka till Rhodos! :D En hel skolvecka som blåser bort! :D Går i skolan två veckor sen ''Hejdå skolan, ses om en vecka!'' :D Helt enkelt gött! :D


Idag var vi först i stugan och badade lite och Vilma, Pontus och Magnus åkte båt några gånger ;) Sen när vi kom hem åt vi pastasallad sen åkte vi till Sången och badade :) Det var då vi träffade Liodden och pratade :) Jag simmade typ 800 meter medans Jenny simmade 1000 meter :) Men hon började innan vi äns hade kommit dit, men jag var inte långt efter när hon var klar :) Känner att jag måste cykla ut dit igen och simma snart :)


Nu ska jag jaga ut alla ovälkomna gäster ur mitt rum! Har redan mosat en och jag vet att det ska finnas MINST en till! :O   Jag i Pontus hjälm! :)

Av Lina - 26 juli 2011 18:41

Hejsan! Idag red jag, Linnéa och Ammis ut :) Vi red runt sjön, en runda bestående av skritt, trav och galopp :) Ammis var den ända som ramlade av, men det var när vi galopperade på fälten ;) Vi red barbacka och det var JÄTTE varmt! Mina ridbyxor är inte rutiga längre, de är svarta! Bara för att Cello är mörkbrun ;) Men vi hade kul och SKA göra om det! :D Vi var nog borta lite länge, för Irene åkte och letade efter oss :P Men vi kom hem, och det var vi lite osäkra på om vi skulle göra när vi red iväg, men här är jag! :)

I söndags va jag med Jennifer! Hon ramlade av Lady för första gången! Hon har haft henne i snart 1 år och 2 månader och i söndags var första gången hon ramlade av henne! ;) Det är ganska duktigt måste jag säga! :D Sova kvar där till igår :) Vi red då oxå, men då ramlade hon inte av! :P Det var nog ganska bra det ;) Haha, på natten satt vi och kollade på gamla bilder som vi ritat! :P Grymt snygga! xD

På söndag måste jag ha bestämt mig om vem jag vill rida på ridlägret, eller ja, börja att rida på :) Kommer att få byta några gånger för att det kommer fodervärdar och de flesta hästarna går på bete nu ;) Axess har kommit tillbaka, henne har jag aldrig nämt, men nu är hon tillbaka och har förhoppningsvis ett föl i magen! :D Bobbo och shettisarna är oxå tillbaka, men de kommer från sommarbetet ;) Så Starking ( ska bara vara där en vecka ), Alex, Ditton, Caramelle och Zaro är på bete just nu, om de inte kört dit någon mer nu :) Vi ska rida på någraav dem så går på bete på ridlägret :) Kommer att bli skitkul! :D Bara jag, Ruth och Nathalie på lägret ;)

Blev en lite längre text idag :)

  Nathalie :)

Av Lina - 24 juli 2011 15:24

Hej på er! Ska till Jennifer snart! Ska bara göra det hät inlägget! Ska sova där inatt så det kanske inte kommer något inlägg för än imorgon kväll! Vi kanske rider Lady och då tar jag bilder så att ni får se!   En bild på Lady från förra sommaren :)

Presentation


Tjejen bland hockeykillarna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har svårt att välja - ska jag sattsa på ishockeyn och göra allt för att ta mig till vm eller ska jag satsa på hästarna och bli vetrinär eller hästskötare? :)
 Ishockeyn!
 Vetrinär!
 Hästskötare!
 Annat....

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards